سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب: 598
تعداد بازدید: 3527

مدیریت مطب دندانپزشکی تبسم

مدیریت مطب دندانپزشکی تبسم


 

تبسم



 

 

نرم افزار مدیریت
مطب دندانپزشکی

 

تفکر و رویکردی نوین در مدیریت اطلاعات و   پرونده الکترونیکـی بیماران و ارائه خدمـات
 

این نرم افزار با بهره گیری از بررسی های انجام شده از متخصصین دندانپزشکی و رفع نیاز های دندانپزشکان و جهت سهولت مدیریت پذیرش ، پرونده بیماران و نوبت دهی میتوان از ورود بیمار به مطب تا مراحل کامل درمان از وضعیت بیماری و صورتحساب بیمار گزارشات متنوع تهیه نموده و تمام اطلاعات مربوط به بیماران دندانپزشکی را مکانیزه می کند و صورتحساب ، تصاویر مربوط به طول دوره درمان را در سیستم ثبت و نگهداری کرده وهمه این اطلاعات را به ساده ترین شکل ممکن حتی از طریق گوشی هوشمند شما در اختیارتان قرار دهد یا به عبارتی پرونده های پزشکی کل بیماران مراجعه کننده به مطب و تمام اطلاعات مطب خود را در جیب خود داشته باشید .

دسترسی به این نرم افزار در سه سطح کاربری جهت پزشک ، منشی و بیمار طراحی شده که هر کاربر با توجه به سطح تعیین شده ، قادر به مشاهده ودسترسی تعریف شده نرم افزار میباشد.

 

پزشک

بررسی درآمد ها و هزینه های مطب مدیریــت پرونــده های پزشکـی

کنترل و بررسی خدمات ارائه شده و تراکنش های مالی

منشی

ثبت اطلاعات پرونده های بیماران مدیریت نوبت ها و وقت های ملاقات ثبت خدمات ارائه شده به بیمار و تراکنش های مالی

بیمار

مشاهده پرونده الکترونیک خود و وضعیت خدمات ارائه شده ، تراکنش های مالی و پرداخت های صورت گرفته و مشاوره آنلاین

 


 

 

ویژگیهای نرم افزار تبسم

 

  مدیریت پرونده الکترونیکی
  • ثبت و مدیریت تمامی اطلاعات مورد نیاز
  • خدمات ارائه شده تراکنش های مالی هر بیمار


 



 

  مدیریت درآمد ها و هزینه ها
  • ثبت کلیه پرداختی های یک بیمار
  • مشخص کردن هزینه های مربوط به خدمات ارائه شده به بیمار و ثبت و مدیریت کلیه  درآمد های و هزینه های مطب


 


 

 

  گزارشات متنوع

 
  • گزارش درآمد ها و هزینه های مطب به صورت نموداری گزارش وجوه دریافتی از بیماران به تفکیک روز و نوع دریافت( نقدی و کارتی) 


 


 

 

 

  ارتباط با بیمار

 
  • امکان ارسال پیشنهاد و انتقادات و ثبت درخواست
  • مشاور آنلاین و نظر خواهی از کادر پزشکی توسط بیمار
  • پاسخگوئی به تمام درخواست های بیمار توسط کادر درمان
  • نظر سنجی و پیگیری نحوه ارائه خدمات
  • امکان ثبت میزان رضایت بیماران و نظر سنجی از آنها بابت کیفیت ارائه خدمات ، وضعیت مطلب ،تجهیزات موجود در آن و نحوه برخورد کادر درمان و ...


 


 

 



 

  نظر سنجی و پیگیری نحوه راده خدمات

 
  • امکان ثبت میزان رضایت بیماران و نظر سنجی از آنها بابت کیفیت ارائه خدمات ،وضعیت مطب، تجهیزات مطب،تجهیزات موجود در آن و نحوه برخورد کادر درمان و ...


 


 

 





 

ماژول های نرم افزار

 

 

پرونده پزشکی


 

بدون شک ایجاد پرونده های الکترونیک سهولت دسترسی به اطلاعات صرفه جویی در پرسنل ، کاهش خطاهای پزشکی و آگاهی بیشتر کادر درمانی از سوابق پزشکی بیمار تشخیص پزشکان دقیقتر شده و در نتیجه درمان مناسبتری انجام خواهد شد. 
مدیریت و نظارت بر پرونده های بیماران باعث ارتقا بیشتر درمان میشود .

  •  درج مشخصات پرسنلی  بیمار (نام و نام خانوادگی ، کدملی، شماره همراه ، سن آدرس و ...
  •  جستجوی بیمار با استفاده از نام و نام خانوادگی کدملی ، شماره موبایل و ...
  •  درج وضعیت پزشکی بیمار
  •  امکان ثبت مشخصات پزشکی بیماراز جمله: تاریخ تشکیل پرونده ، شماره پرونده ،علت مراجعه و وضعیت پزشکی بیمار
  •  ثبت معاینات دهان از جمله شکایات بیمار تاریخچه ، معاینه و تشخیص و طرح درمان نتیجه آزمایشگاهی
  •  امکان معاینه دندان و اقدامات انجام شده روی دندان به صورت گرافیکی بر اساس شماره دندان و موقعیت دندان
  •  ثبت طرح درمان قابل ارائه برای بیمار
  •  امکان آرشیو تمامی تصاویر ، گزارشات و ... مربوط به پرونده بیمار
 

مدیریت وضعیت دندانها



 

  •        قابلیت جستجو پرونده بیمار با استفاده از تمامی اطلاعات وارد شده در پرونده
  •        قابلیت نمایش وضعیت دندان های بیمار به صورت گرافیکی با قابلیت علامت گذاری و درج اقدامات انجام شده و قابل انجام .

 

 

نوبت دهی

 

 

 

همواره می دانیم گاهی اوقات بیماران به دلیلی مشغله کاری، فراموش می کنند که وقت ویزیت رزرو کرده اند و در بسیاری از مطب ها و کلینیک ها، یکی از کارهایی که منشی با پرسنل مرکز انجام می دهد، تماس با بیماران و یادآوری وقت ویزیت ایشان می باشد. توسط این نرم افزار دیگر هیچگونه نگرانی و صرف وقت وجود ندارد چرا که عملیات یادآوری وقت را به این نرم افزار بسپارید و  بدین ترتیب بیمار از تاریخ و وقت رزور شده مطلع می گردد.

  •        امکان تعیین نوبت های بعدی بیمار
  •        امکان مشاهده نوبت ها توسط بیمار
  •        اطلاع رسانی به بیمار جهت نوبت های بعدی
  •        گزارش نوبت های ارائه شده به بیماران
 

سوابق درمان 

 

 

 

  •        جهت ثبت درمان ها /خدمات ارائه شده به بیمار
  •        امکان ثبت هزینه ها / خدمات انجام شده
  •       نمایش درمان ها و خدمات انجام شده برای هر بیمار برای حسابهای کاربری

 

 

 مدیریت درآمد های مطب  

 

 

 

  • ثبت مبالغ دریافتها از بیمار
  •        تعین نحوه دریافت مبلغ و تاریخ مربوطه جهت ارائه گزارشات درآمدی
  •       امکان مشاهده مبالغ دریافتی به تفکیک بیماران
  •        ارائه وضعیت مالی هر بیمار با توجه به خدمات ارائه شده و مبالغ دریافتی
  •        امکان مشخص کردن بیماران بدهکار جهت پیگیری های لازم

 

 

 مشاوره آنلاین   

 

 

 

  •   امکان ثبت درخواست مشاوره توسط بیمار
  •  ارائه پاسخ از طرف پزشک به مشاوره های ثبت شده
  •   مشاهده لیست مشاوره ها و پاسخ های ثبت شده در محیط کاربری مربوط به هر بیمار
  •   مدیریت کلیه مشاوره های ثبت شده توسط پزشک و منشی

 

 

 پیشنهادات و انتقادات    

 

 

 

  • با دریافت بازخوردهای مختلف در قالب پیشنهادات و انتقادات قادر به نظارت بیشتر و مدیریت موثر تر بر مجموعه عملکرد کادر درمان ، وضعیت مطب و خدمات ارائه شده به بیماران خواهیم بود .

 

 

 

هزینه ها     

 

 

 

  • مدیریت هزینه ها جهت شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی اختصاصی هزینه های صورت گرفته جهت کمک در برنامه ریزی کنترل و تصمیم گیری برای حفظ محدوده مطلوب هزینه ها

 

 

 

 

 

وضعیت مطب “ قبل”  از استفاده نرم افزار تبسم

 



 

 

وضعیت مطب “ بعد”  از استفاده نرم افزار تبسم

 

 

 

ضمائم / دانلود دفعات دانلود
دانلود کاتالوگ   324

طراحی و پیاده سازی: راد وب