10 دی 1403 1403/10/08
کد مطلب: 8
تعداد بازدید: 84

سامانه ثبت شکایات

سامانه ثبت شکایات

مدیریت ثبت شکایات و رسیدگی سازمانها

معرفی سامانه ثبت شکایات

 

سیستم ثبت شکایات نرم افزار هوشمند می باشد که با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي شده است و با امکانات مختلفي که در آن قرار دارد، همه مراجعان به آسانی مي توانند از آن بهره مند شوند. اين سامانه با استفاده از درگاههایی همچون سامانه اینترنتی، کیوسک حضوری، نرم افزار موبایل و اطلاع رسانی از طریق پیام کوتاه قادر است خدمات رسانی لازم را ارائه نماید. همچنین براساس ضوابط موجود در این سامانه مشترکان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی یا کیوسک حضوری و ثبت فرم مورد نظر، اقدام به ثبت درخواست نمایند. نکته قابل توجه در این سیستم، وجود درگاههای مختلف برای سهولت انجام کار و نیز فرآیندهای هوشمند بعد از آن است که می تواند علاوه برای دریافت و ثبت درخواست، پاسخگو پیگیری های بعدی هم باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم نرم افزار موبایلی آن است که برای ریاست سازمانها، معاونین، مدیران و روسای دیگر نهادهای مختلف طراحی شده است. به طوری که می توانند  در هر مکان و زمان به کارتابل خود دسترسی و نسبت به مشاهده و ارجاع درخواست های ثبت شده اقدام نمایند.
 

سامانه ثبت شکایات

 


    ویژگی های سامانه:         

  •     طراحی یکپارچه
  •     قابلیت استفاده و ارائه درخواست از طریق سامانه اینترنتی ، کیوسک حضوری و پیام کوتاه جهت اطلاع رسانی
  •     داشبورد مدیریتی و دسترسی آنلاین به آمار به تفکیک هر معاونت، مدیریت و ..
  •     قابلیت پیگیری لحظه به لحظه درخواست ها با توجه به کد رهگیری ارائه شده از طریق سامانه اینترنتی و کیوسک
  •       کاملا مطابق با نیازهای واحد های تابعه مربوطه
  •     امکان  ارسال هوشمند پیامک به ارباب رجوع و کارمندان درون سازمانی با توجه به مراحل پیشرفت در پاسخ گویی
  •     قابلیت مشخص کردن زمان پاسخ گویی برای کارمندان توسط مدیران سازمان
  •       قابلیت ایجاد کارتابل برای استفاده کاربران درون سازمانی جهت ادامه فرآیند پاسخ به صورت الکترونیک (به صورت نامحدود)
  •       قابلیت بایگانی و دسته بندی درخواست ها و پاسخ ها
  •       امکان ثبت و ضمیمه انواع فایل به درخواست های ارائه شده از طریق نسخه وب
  •       قابلیت جستجوی کامل و پیشرفته بر روی درخواستها و پاسخها
  •       قابلیت تعریف سطوح امنیتی و سطوح دسترسی  
  •       گزارش های کاربردی آماده در سامانه
  •      امکان ارائه کارتابل مدیریتی برای کنترل گزارشها توسط مدیران بخش ها و واحدهای مختلف
  •     امکان تعریف نامحدود کاربر با دسترسیهای مختلف
  •     امکان تعریف نامحدود بخش و واحدهای سازمانی
  •     پیکربندی کاملا پویا Dynamic  جهت استفاده بر روی کیوسک مربوط به آن واحد


    مزایای سیستم:

  •     حذف کاغذ از سیستم و صرفه جویی در مصرف کاغذ
  •     جستجوی اطلاعات مربوط به شاکی و متشاکی بر اساس تمامی اطلاعات دریافتی
  •     تسریع در گزارش و آمار ماهیانه شکایات و صرفه جویی در زمان آماده سازی گزارش
  •     امکان استفاده از نرم افزار بر روی انواع پلتفرم ها از قبیل : موبایل , کامپیوتر , تبلت و ...
  •     امکان دسترسی به نرم افزار بر روی اینترنت در هر زمان و مکان
  •     آرشیو کلیه اطلاعات با جزئیات بر روی سیستم با دسته بندی های مختلف از قبیل : بخش , تاریخ , نوع ارسال , مشخصات بیمار متشاکی,شرح گزارش, پزشک مورد شکایت ,واحد ,زیر واحد ,جنسیت و ...
  •     امکان دسترسی آسان به سامانه جهت رفاه حال ارباب رجوع از هرجای کشور و رسیدگی به درخواست مورد نظر بدون نیاز به حضور

 

    ارائه گزارشهای ذیل با توجه به بازه های زمانی مشخص :

  •     تعداد مراجعات به واحد های مختلف
  •     وضعیت اعلام نتایج
  •     وضعیت حل و فصل شکایات
  •     وضعیت حل و فصل شکایات شفاهی
  •     وضعیت رضایت مندی شاکیان از نتایج اعلام شده