تجربه کاربری (UX) و تأثیر آن بر دیجیتال مارکتینگبرای کسب و کارها

تجربه کاربری (UX) و تأثیر آن بر دیجیتال مارکتینگبرای کسب و کارها

تجربه کاربری (UX) یکی از عوامل کلیدی در موفقیت دیجیتال مارکتینگ است. بهینه‌سازی تجربه کاربری می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر رفتار مشتریان و در نتیجه بر عملکرد کسب و کارها داشته باشد. این مقاله به بررسی مفهوم تجربه کاربری و تأثیر آن بر دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد و به‌ویژه به طراحی وب‌سایت در اهواز توسط رادوب اشاره می‌کند.…

ادامه مطلب