تحلیل رقبا در دیجیتال مارکتینگ: چگونه رقبا را شناسایی کنیم؟

تحلیل رقبا در دیجیتال مارکتینگ: چگونه رقبا را شناسایی کنیم؟

تحلیل رقبا در دیجیتال مارکتینگ یکی از مراحل کلیدی برای موفقیت در هر کسب‌وکاری است. شناسایی و تحلیل رقبا به برندها این امکان را می‌دهد که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند و استراتژی‌های مؤثرتری را برای جذب مشتریان تدوین کنند. در این مقاله، به بررسی روش‌های شناسایی رقبا و تحلیل آن‌ها پرداخته و به ویژه به طراحی وب سایت در اهواز توسط رادوب اشاره خواهیم کرد.…

ادامه مطلب